onsdag 29. september 2010

Netvibes

Vi fikk i oppgave å lage et informasjonsnav i Netvibes for en klasse vi liksom skulle undervise.


Jeg valgte å legge fokus på film, siden medieproduksjon er et av fagene jeg føler meg tryggest på. Opplegget går ut på at elevene skal lage en kortfilm. Jeg har lagd en plan som elevene skal følge uke for uke. Inspirasjonen til oppgaven har jeg fått fra når jeg tok film som fag selv. 
Jeg la ved en link til Short Film Central, hvor elevene kan kikke på kortfilmer og hente inspirasjon og idéer. Jeg har linket til værvarslet slik at elevene kan planlegge dersom de skal filme utendørs. Jeg la også til en link til Google Talk, slik at elevene har en mulighet til å kommunisere med meg utenom skolen, dersom det skulle være noen spørsmål angående oppgaven. 


Du finner min Netvibes side her

1 kommentar:

  1. Netvibes

    Det var sannelig en lang og kronglete vei fram til målet i denne oppgåva. I hvertfall for min sin del.

    Når broren min studerte Produktutvikling ved NTNU hadde han eit fag som heitte intuitiv design. Det handlar ofte om at du skal ta eit produkt ut av eska, og forstå korleis det skal brukast uten å måtte bruke lang tid på å lese instuksjonsmanualar. For eksempel ein kaffitraktar skal fungere slik som folk forventar at den gjer, ellers kan ein i verste fall brenne seg stygt.

    Når eg har sagt dette så vil eg legge til at dette ikkje berre gjeld fysiske produkt , men også programvare/ software/ webdesign. Brukargrensesnittet bør være intuitivt. Menneskets hjerne har ein viss måte å søke seg fram i verden, same om det måtte vere å leite i eit skap med skuffer, eller om ein leitar på ei web-side. Ein må kunne følge ein viss struktur i linjer, rom og nivå.

    Det som var interessant i problema mine i denne oppgåva var at du også hadde hatt same problemet. Når fleire personar gjer same feil er det grunn til å mistenke at noko er feil i den intuitive tankegangen.

    Eg syns det er merkeleg at ein ikkje kan publisere innhaldet frå den fyrste sida vi intuitivt byrjar å lage. Men når denne sida er "ferdig" og du vil dele den med andre, så er ikkje dette mogeleg. Ein må rett og slett lage ei side til frå grunnen av. Det viser seg altså at den fyrste sida er og forblir privat, men kunne det ikkje vore ein mulighet til å eksportere innhaldet og så importere det på den offentlige sida… om dei er redde for at du skal kunne publisere alt med eit mistak, med eit uheldig tastetrykk.

    Bortsett frå dette syns eg at Netvibes er en kult ting. Eg trur nok eg skal lage meg eit sånt som eg skal bruke på heimebane. Eg sit jo ofte å svitsjar mellom Facebook, Dagbladet, Vg, Nrk, tv-program, høgskulen, så det er klart eit slikt nav er fint til å putte alle vindua inn på ei side.

    Og som ei side for elevane våre, no når vi blir lærarar er jo heilt genialt… litt meir interessant enn fronter (kan du trygt seie). Så med en beskjed på facebook om å sjekke Netvibes så skulle informasjonsflyten gå bra.

    SvarSlett